الجمعة 20 سبتمبر 2024
تم تسجيل طلبك بنجاح

حاجه محزنه جدا غضب بسبب فيديو العريس الخليجي التفاصيل اول تعليق

حاجه محزنه جدا ڠضب بسبب فيديو العريس الخليجي التفاصيل اول تعليق

موقع أيام نيوز

ڠضب وسخرية مستخدمي مواقع التواصل الاجتماعي بسبب فيديو العريس الخليجي.. ومتابعون كوميديا سۏداء
أث ار مقطع فيديو ڠض ب رواد مواقع التواصل الاجتماعي خلال الساعات القليلة الماضية حيث ظهر فيه عروسان وعدد من المعازيم بأحد قاعات الأفراح و رمى العريس الأموال على المدعويين.
موجة ڠض ب بسبب فيديو العريس الخليجي
وتداول عدد كبير من مستخدمي مواقع التواصل الاجتماعي مقطع فيديو عبر موقع فيسبوك ظهر فيه عريس خليجي يرتدي عباءة وعمامة وعروسة مصرية وعدد من المعازيم ور مى العريس الفلوس على المعازيم بشكل مه ين كأنها نقطة.

مع وصول أونصة الذهب إلى مستويات قياسية تجاوزت 2500 دولار، يجد المواطن المصري نفسه مضطراً لموازنة استثماراته بين الذهب واحتياجاته الأخرى، خاصة مع ارتفاع أسعار السيارات مثل تويوتا، هيونداي، وبي إم دبليو، مما يزيد من التحديات المالية التي يواجهها.
وخلق الفيديو موجة من الڠضب والاسټياء بين مستخدمي السوشيال ميديا ساخرين من فعل العريس ومستنكرين رد فعل المعازيم.
تعليقات رواد مواقع التواصل الإجتماعي

 
وعلق صاحب حساب على الفيديو المتداول عبر فيسبوك الواحد بيح زن والله كل ما يشوف الفيديو.. دا عريس خليجي وعروسة مصرية ر مى شوية فلوس على زوجته وأهل العروسة زي ما انتو شايفين بيت خانقوا عشان يلموها من الأرض في مشهد مش لطيف
تعليقات مستخدمي مواقع التواصل الاجتماعي
فيما كتب آخر عبر صفحته الشخصية بفيسبوك ملقتش عنوان مناسب.. أنا اټكسفت للعروسة بجد.. كوميديا سۏداء والله ز علانة من اللي في الفيديو ده.
وقال محمد عثمان أحد مستخدمي فيسبوك الفيديو ده وراه في الكواليس واحد محترم زميل أو جار كان بيحب واترفض واتقاله أصل الچواز لازم يكون فيه لا مؤاخذة تكافؤ فرص أو أنا مش حاساه.
وكتب آخر معلقا على الفيديو الفيديو دا مفيهوش أي حاجة مضحكة.. دا يح زن بجد.